محمدحسین محبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رضا افضلی و بهمن تیموری کشتی گیران کرمانشاهی هستند که به ترتیب نمایدگان اوزان ۷۴ و ۷۹ کیلوگرم کشتی ایران در مسابقات جهانی خواهند بود.

وی ادامه داد: تیم ایران با ترکیب کامل و با ۱۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن به رقابت های جهانی ۲۰۱۹ اعزام می شود.

محبی با بیان اینکه غلامرضا محمدی هدایت تیم ملی کشتی آزاد ایران را برعهده دارد، گفت: این رقابت ها که حکم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو را نیز دارد طی روزهای ۲۳ تا ۳۱ شهریور برگزار می شود.

احتمال اضافه شدن یدالله محبی به لیست اعزامی وجود دارد

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در ادامه از احتمال اضافه شدن یدالله محبی کشتی گیر سنگین وزن کرمانشاهی به ترکیب اعزامی به مسابقات جهانی خبر داد و گفت: طبق شنیده ها پرویز هادی ملی پوش وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران از ناحیه کمر دچار آسیب شده و همین موضوع امکان جایگزین کردن محبی را بسیار افزایش داده است.

وی با بیان اینکه پرویز هادی در مسابقات انتخابی موفق به شکست دادن محبی شده، افزود: با این حال کشتی گیر کرمانشاهی از توان و انگیزه بسیار بالایی برخوردار بوده و به طور قطع در صورت شرکت در مسابقات جهانی می تواند کشتی های خوبی برای ایران بگیرد.

محبی ادامه داد: با این حال کرمانشاه پس از مدت ها شاهد حضور حداقل ۲ نماینده در مسابقات مهمی همچون رقابت های جهانی خواهد بود و امیدوارم هم بهمن تیموری و هم رضا افضلی بتوانند از اعتبار کشتی کرمانشاه و ایران دفاع کنند.

رئیس هیات کشتی کرمانشاه تصریح کرد: افضلی در مسابقات پیش رو حریفان بسیار سختی از آمریکا، روسیه، ازبکستان و آذربایجان دارد و اگر بتواند در میان این همه مدعی حتی به مراحل بالاتر صعود کند دست به کار بزرگی زده است.

وی گفت: تیموری هم کشتی گیر بسیار خوب و آماده ای است و اگر در قرعه کشی مقداری شانس داشته باشد شاید بتواند حتی با مدال مسابقات را ترک کند.

محبی افزود: با این حال حضور ۲ کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات جهانی را باید به فال نیک بگیریم و دعا کنیم که هم افضلی و هم تیموری دست پر و با شایستگی مسابقات را ترک کنند.

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد ایران در ادامه از سخت بودن کار ملی پوشان کشورمان در رقابت های جهانی نیز سخن گفت و افزود: تیم ایران در مسابقات پیش رو در برابر حریفان قدرتمند خود کار دشواری پیش رو دارد و اگر بتواند جزو چهار تیم اول قرار بگیرد نتیجه رضایت بخشی کسب کرده است.

وی گفت: تیم ایران در مسابقات جهانی سال قبل رتبه نازل نهم را کسب کرد اما امید می رود در این دوره کشتی گیران ما نتایج بهتری کسب و بتوانند روی یکی از سکوهای قهرمانی قرار گیرند.

محبی در پایان گفت: تیم اعزامی ایران به مسابقات جهانی قزاقستان تقریبا بهترین ترکیب ممکن است و همگی آن ها با پیروزی در مسابقات انتخابی و حضور در رویدادهای بین المللی متعدد به این رقابت ها اعزام می شوند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.