به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب کشور در حاشیه افتتاح پست ۶۳/۲۰ واتی قره سو گفت: یک پروژه دیگر برق نیز با ۸.۵ میلیارد تومان امروز کلنگ زنی شد. 
علی اسدی در ادامه از پنج پروژه در دست اقدام شرکت برق منطقه ای غرب کشور با اعتبارات فایناس وزارت نیرو خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری ۵۰ میلیارد تومان از این اعتبارات به استان کرمانشاه اختصاص یابد.
وی همچنین میزان برق تولیدی شرکت برق منطقه ای غرب کشور را سه هزار و ۵۶۰ مگاوات اعلام کرد و گفت: هزار و ۹۰۰ مگاوات آن در استان کرمانشاه تولید می شود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب کشور در ادامه پیک مصرف برق تابستان استان را در سالجاری هزار و ۸۰۰ مگاوات عنوان کرد که یک درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
اسدی در ادامه از استاندار کرمانشاه به خاطر تلاش برای گازرسانی به نیروگاه برق دالاهو و وارد شدن برق این نیروگاه به مدار برق کشور و همچنین مدیریت کاهش مصرف برق ادارات تقدیر کرد.
وی در ادامه با اشاره به سال رونق تولید گفت: شرکت برق منطقه ای غرب کشور این آمادگی را دارد به کارآفرینان و واحدهای تولیدی استان برق مورد نیازشان را برساند.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب کشور در پایان با بیان اینکه این شرکت از نظر وضعیت شاخص های برقی وضعیت خوبی در کشور دارد، از آمادگی خطوط انتقال برق و نیروگاه برق منطقه ای غرب برای صادرات برق به کشور عراق از ۱۵ شهریور به بعد خبر داد.
استاندار کرمانشاه نیز در ادامه این مراسم از اقدام های جهادی و تلاشگرانه کارکنان شرکت برق منطقه ای غرب کشور و شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در زلزله تقدیر کرد.
هوشنگ بازوند در ادامه به مناسبت هفته دولت یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و گفت: این ۲ شهید بزرگوار نمونه مدیریت جهادی بودند که ما مدیران باید در سال سخت تحریم در مدیریت تولید و صرفه جویی از آنان الگوبرداری کنیم.
او در ادامه اجرا و بهره برداری از پروژه های  شرکت برق منطقه ای غرب کشور را در راستای کمک به رونق تولید استان با فراهم کردن زیرساخت عنوان کرد و از کارکنان شرکت برق منطقه ای و شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه تقدیر کرد. 
شرکت برق منطقه ای غرب کشور شامل استان کرمانشاه، کردستان و ایلام با ۸۵ هزار کیلومتر مدار خط انتقال فوق توزیع ۱۱۸ ایستگاه که روزانه توان تولید سه هزار و ۵۶۰ مگاولت برق به هزار و ۶۰۰ مشترک برق در غرب کشور برق رسانی می کند.

پنج هزار و ۴۲۹ پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی، کشاورزی و تولیدی در هفته دولت امسال با ۹۶۵ میلیارد تومان اعتبار در استان کرمانشاه به بهره برداری می رسد.
استان کرمانشاه با جمعیت ۲ میلیون نفر ۷۷۰ مشترک برق دارد. 
۳۲۰۹/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.