عزت الله پرنیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: هشت تیم به این مرحله از مسابقات راه پیدا کرده و در ۲ گروه ۴ تیمی با هم برای صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت می کنند.

وی افزود: تیم کرمانشاه در گروه اول مسابقات و در قرعه ای سخت باید به مصاف تیم های خراسان رضوی، البرز و خوزستان برود.

پرنیان گفت: هر سه تیم از مدعیان کسب عنوان قهرمانی هستند و تیم کرمانشاه جدال سختی با هر کدام از این تیم ها خواهد داشت که هرکدام چندین ملی پوش در اختیار دارند.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه تصریح کرد: این رقابت ها روزهای ۱۳ تا ۱۵ شهریور و در مجموعه ورزشی حضرت عباس (ع) واقع در فرهنگیان فاز یک برگزار می‌ شود. 

وی گفت: در پایان این رقابت ها ۲ تیم اول به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند و باید منتظر ۲ تیم راه یافته دیگر از گروه مقابل باشند.

پرنیان یادآور شد: اصفهان، آذربایجان شرقی، مرکزی و قزوین هم تیم های گروه دوم را تشکیل می دهند.

وی گفت: در مرحله یک هشتم نهایی نیز تیم کرمانشاه میزبان فارس، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بود که با ۲ پیروزی و یک شکست به عنوان تیم اول راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مسابقات جام حذفی والیبال نشسته کشور از خرداد امسال با شرکت ۱۴۳ تیم آغاز شده و هشت تیم یاد شده در جدول مسابقات باقی مانده اند.

پرنیان در پایان ابراز امیدواری کرد تیم کرمانشاه بتواند با برتری مقابل حریفان قدرتمند خود یکی از چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی باشد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.