به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «علی اکبر جاویدان» روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کارهای اطلاعاتی از فعالیت یک باند که قصد انتقال مقدار زیادی تریاک از استان های شرقی کشور به کرمانشاه را داشتند، مطلع شدند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از شناسایی مسیر حرکتی باند توزیع مواد مخد، موفق شدند در عملیاتی ضربتی هر ۲ دستگاه خودروی آنها را در ورودی شهر کرمانشاه توقیف کنند.
سردار جاویدان ادامه داد: در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان که یک دستگاه دنا و یک دستگاه پراید بود، ۱۴۸ کیلوگرم تریاک کشف و چهار نفر را نیز دستگیر شدند.
رشد ۸۳ درصدی کشفیات مواد مخدر
فرمانده انتظامی کرمانشاه همچنین از کشف یک تن و ۴۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات که متعلق به پنج ماه سپری شده از سال است در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۳ درصد رشد نشان می دهد.
وی تصریح کرد: در این مدت همچنین ۱۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۹۰ قاچاقچی نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.
سردار جاویدان در پایان با قدردانی از همکاری خوب مردم و دستگاه های امنیتی و قضائی با پلیس، اعتیاد را زمینه ساز بسیاری از جرائم دیگر عنوان کرد و گفت: مواد مخدر را می توان جزو اولویت دار ترین آسیب های اجتماعی به حساب آورد که در این خصوص لازم است دستگاه های فرهنگی نسبت به آسیب های جبران ناپذیر آن روشنگری کنند.
۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.