فریبرز کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا از توزیع ۱۸ هزار و ۷۶۲حلقه لاستیک در سایز ۱۸۵/۶۵/۱۵/۱۴ خبر داد و افزود: در مرحله شهرستانی نیز ۸۰۶ حلقه لاستیک در این سایز توزیع شده است.

او اظهار داشت: در سایز ۷۰۰  -۱۶ نیز ۲۴۷۰ حلقه لاستیک در مجموع مراحل و در مرحله شهرستانی ۲۲۲ حلقه لاستیک تحویل ناوگان عمومی حمل و نقل استان شده است.

او گفت: در سایز ۷۵۰-۱۶ یک هزار و ۹۸۶ حلقه لاستیک در مجموع مراحل توزیع لاستیک و ۱۷۰ حلقه نیز در مرحله شهرستانی تحویل شده است.

وی از توزیع یک  هزار و ۴۸۴ حلقه لاستیک در سایز ۸۲۵-۱۶ خبر داد و گفت: در مرحله شهرستانی هم ۱۴۸ حلقه لاستیک در این سایز توزیع شده است.

کرمی با بیان اینکه در سایز ۲۳۵*۱۷۵ نیز ۲۱۲ حلقه لاستیک توزیع شده عنوان کرد: در سایز ۱۰۰۰-۲۰ نیز ۴۴۴ حلقه لاستیک طی مجموع مراحل توزیع و ۲۶ حلقه نیز در مرحله شهرستانی تحویل شده است.

وی ادامه داد: در سایز ۱۱۰۰-۲۰ هم ۲۲۴ حلقه لاستیک و در مرحله شهرستانی ۴۸ حلقه لاستیک تحویل ناوگان عمومی حمل و نقل استان کرمانشاه شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین در سایز ۱۲۰۰ -۲۰ هم ۶۹۴ حلقه لاستیک طی مجموع مراحل و در مرحله شهرستانی هم ۲۶۸ حلقه لاستیک توزیع شده است.

کرمی از توزیع  ۴۴ حلقه لاستیک در سایز ۱۳*۲۲۵ خبر داد و گفت: در سایز ۱۲۰۰-۲۴ نیز ۲۴ هزار و ۹۹۵ حلقه لاستیک در مجموع و طی مرحله شهرستانی هم ۶۴۸ حلقه لاستیک توزیع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در سایز ۳۱۵/۸۰/۲۲/۵ بیش از ۲۶ هزار حلقه لاستیک طی همه مراحل و در مرحله شهرستانی هم ۶۷۲ حلقه لاستیک توزیع شده خاطرنشان کرد: ۱۱ هزار و ۴۳۱ حلقه لاستیک نیز در سایز ۳۸۵/۶۵/۲۲/۵ طی مراحل توزیع و در مرحله شهرستانی هم ۲۱۶ حلقه لاستیک تحویل ناوگان عمومی حمل و نقل شده است.

اکنون ۲۴۳ دستگاه اتوبوس، هزار و ۳۶۵ دستگاه مینی بوس و یک هزار و ۲۰۸ دستگاه خودرو سواری در ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه به مسافران خدمات می‌دهند.

۲۷ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی در این استان هم اکنون با امکانات لازم پذیرای ارائه خدمات به مسافران و هموطنان هستند.

همچنین بیش از سه هزار و ۵۶۱ هزار راننده برون شهری در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند.

استان کرمانشاه در مجموع بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

بیش از ۲ میلیون نفر در ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۶۲۲ روستای استان کرمانشاه سکونت دارند.
۳۰۳۳/‌۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.