به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های زاگرس و ذوب آهن در حالی به مصاف یکدیگر می روند که نماینده اسلام آبادغرب مسابقات این فصل خود را با پیروزی آغاز کرد اما ذوب آهن در دیداری خارج از خانه به تساوی دست یافت.

تیم زاگرس نایب قهرمان فصل گذشته هفته نخست را برابر مهمان تازه راه یافته به لیگ برتر یعنی ذغال سنگ طبس با پیروزی پشت سرگذاشت و تیم ذوب آهن هم برابر میزبانش ستارگان دشستان متوقف شد.

با این تفاسیر تیم زاگرس برای آنکه نشان دهد امسال هم جزو مدعیان است برای پیروزی به اصفهان سفر کرده و از سوی دیگر تیم ذوب آهن هم برای کسب اولین پیروزی در خانه برنامه های مختلفی خواهد داشت.

تیم زاگرس در هر مسابقه برای پیروزی به میدان می رود

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: تیم ما در هر مسابقه برای پیروزی به میدان می رود و به طور قطع بازیکنان با جنگندگی بالا به چیزی جز این فکر نمی کنند.

سجاد اعظم با بیان اینکه مسابقات امسال از سطح کیفی بالاتری برخوردار و تیم ها همگی با قدرت در صحنه ظاهر شده اند، افزود: ما هم تلاش می کنیم تا امسال نیز جزو مدعیان باشیم.

وی تصریح کرد: تیم ذوب آهن از جمله تیم های ریشه دار و باسابقه لیگ برتر هندبال است و امسال با شرایط خوبی در لیگ حاضر شده و یکی از مدعیان خواهد بود اما تیم ما هم با بازیکنان خوب و با تجربه ای که در اختیار دارد به دنبال پیروزی است.

اعظم گفت: امیدوارم بازیکنان ما با ارائه یک بازی هجومی بتوانند دومین پیروزی متوالی را نیز کسب و به صدرنشینی مقتدرانه خود ادامه دهند.

مشخص شدن داوران مسابقه زاگرس و ذوب آهن

فدراسیون هندبال برای قضاوت دیدار تیم های زاگرس و ذوب آهن نام افشین خراسانی و حامد دربهانی را اعلام کرد.

همچنین مجید کاتبی به عنوان ناظر داوری و سیدحسن حسینی به عنوان نماینده فدراسیون در این مسابقه معرفی شده اند.

دیدار تیم های زاگرس اسلام آبادغرب و ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۷ عصر فردا (پنجشنبه - ۳۱ مرداد) در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.