کامران رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: همزمان با جشنواره بین المللی فیلم کودک، انجمن سینمای جوان کرمانشاه با ۲ دستگاه سینما سیار اقدام به پخش فیلم های مخصوص کودکان و نوجوانان در شهرستان های اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب و صحنه می کند.

او گفت: این اکران به صورت رایگان می باشد و کودکان و نوجوانان علاقه مند می توانند در سانس های مختلف فیلم ها را مشاهده کنند.

رضایی اظهار داشت: از ۳۰ مرداد تا سوم شهریور و همزمان با جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان فیلم های خاطره انگیز سینمای کودک در شهرستان های فوق که فاقد سالن سینما می باشند با همکاری انجمن سینمای جوان و توسط سینما سیار در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ٩٨ به دبیری علیرضا تابش در شهر تاریخی اصفهان برگزار می‌شود.

فیلم‌های جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در بیش از ۳۰ استان و سالن سینما در سطح کشور اکران می‌شود و در استان کرمانشاه نیز سینما فرهنگ برای اکران این فیلم ها اختصاص یافته است.

انجمن سینما جوان کرمانشاه از سال ۶۴ فعالیت خود را آغاز کرده است و اکنون در حوزه عکاسی ۴۰ نفر، فیلم نامه نویسی ۲۰ نفر و فیلم سازی نیز ۴۰ نفر عضو فعال دارد.

اکنون حدود ۱۰۰ نفر به صورت مستمر و حرفه ای با انجمن سینمای جوان کرمانشاه فعالیت دارند.

۳۰۳۳/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.