به گزارش خبرنگار ایرنا،  هوشنگ بازوند روز پنجشنبه در مراسم افتتاحیه تقاطع غیرهم سطح امام حسین (ع) با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد، بهره برداری از این پروژه را نماد همدلی و هم افزایی مجموعه مدیران شهر و حوزه عمرانی استانداری دانست و افزود افتتاح این طرح در تسهیل بار ترافیکی این بخش از کلان شهر کرمانشاه بسیار مهم و حیاتی است که با تلاش شهرداری و قرارگاه خاتم و استانداری برای رضایت مندی مردم به بهره برداری رسید.
بازوند در ادامه ابراز امیدواری کرد، دیگر پروژه های شهرداری در سال ۹۸ به بهره برداری برسد و عنوان کرد شهر کرمانشاه و مجموعه مدیریت شهری آن این ظرفیت را دارند پروژه های مهم دیگری در سالجاری به بهره برداری برسانند.
استاندار کرمانشاه بهره برداری از قطار شهری کرمانشاه را یک مطالبه مردمی دانست و گفت مردم کرمانشاه مدام از سرنوشت این پروژه مهم سوال می کنند می خواهند بدانند کی به بهره برداری می رسد که برای افتتاح نزدیک هزار میلیارد تومان اعتبار لازم دارد.
بازوند همچنین کلان شهر شدن شهر کرمانشاه را حاوی یک سری از مطالبات قانونی و سهم دانست و ابراز امیدواری کرد که در حوزه عمرانی و شهرداری های کشور سهم کلان شهری کرمانشاه مدنظر قرار گیرد و به خدمات ویژه کلان شهری برسیم.
او در ادامه از معاون عمرانی وزیر کشور خواست در راستای کمک به پروژه تله کابین کرمانشاه حدود ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در اختیار شهرداری کرمانشاه قرار دهد که با موافقت رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری کشور مواجه شد.
همچنین جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور موافقت کرد که در سال جاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از محل اوراق مشارکت به پروژه قطار شهری کرمانشاه اختصاص یابد و اگر پروژه پیشرفت محسوس کرد سال آینده این اعتبارات را ۲ برابر کند.
تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) کرمانشاه با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری رسید. 
شهر کرمانشاه نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفر استان را در خود جای داده است.
۳۲۰۹/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.