علی محمد زوراوند عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هوای استان کماکان تا پایان هفته جاری تحت تاثیر موج کم دامنه ای که از روز گذشته وارد جو منطقه شده قرار خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این مدت بیشتر هوای شهرهای نواحی شرقی و شمالی استان بخصوص در ساعات بعدازظهر همراه با رگبار باران و رعد و برق و همچنین وزش نسبتا شدید باد در برخی دقایق خواهد بود.

زوراوند تصریح کرد: وقوع این پدیده ها برای شهر کرمانشاه و خصوصا در ساعات پایانی عصر دور از انتظار نخواهد بود.

معاون هواشناسی کرمانشاه در ادامه از تداوم گرمای روزانه در نقاط مختلف استان خبر داد و گفت: انتظار می رود کماکان تا پایان هفته دمای شهر کرمانشاه و حدود ۱۰ تا ۱۱ شهر دیگر استان همچنان در حدود ۴۰ درجه و بیشتر باشد.

وی با بیان اینکه دمای هوای امروز شهر کرمانشاه در گرمترین ساعت به ۴۱ درجه بالای صفر رسید، افزود: برای سه روز پایانی هفته انتظار می رود این دما به ۴۰ درجه برسد.

زوراوند ادامه داد: دمای امشب شهر کرمانشاه نیز در خنک ترین حالت به ۲۲ درجه بالای صفر، چهارشنبه شب به ۲۳ درجه و برای پنجشنبه شب به ۲۴ درجه بالای صفر می رسد.

معاون هواشناسی کرمانشاه تصریح کرد: خنکترین نقطه استان طی امشب سنقروکلیایی و کنگاور به ترتیب با دمای ۱۷ و ۱۸ درجه بالای صفر و گرمترین نقطه نیز سومار و قصرشیرین به ترتیب با ۳۳ و ۳۰ درجه بالای صفر هستند.

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.