نماینده کرمانشاه در شورای‌عالی استانها گفت: مسئولان به مشکلات مردم سه منطقه حاشیه‌نشین در شهرستان قصرشیرین توجه کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیومرث خزلی در بیست و یکمین اجلاس شورای عالی استانها که امروز پنجشنبه 17 مرداد ماه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های اصلی وزیر محترم راه و شهرسازی و این وزارتخانه در سالهای اخیر حل مشکلات مناطق و محله‌های حاشیه‌نشین است. در شهرستان قصرشیرین سه محله حاشیه‌نشین قصر جدید، پالی‌آباد و امیدوار وجود دارد که با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر و شهردار تلاش‌ها و زحمات استاندار کرمانشاه هوشنگ بازوند تمامی مراحل اداری و قانونی برای حل مشکل این سه محله انجام شده است.

نماینده کرمانشاه و شورای عالی استانها ادامه داد: مشخص نیست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در شهرستان قصرشیرین متولی اصلی حل معضل حاشیه‌نشینی است، علیرغم دستور وزیر راه و شهرسازی چرا اقدام به واگذاری زمین‌های مسکونی به ساکنان مظلوم و فقیر این سه منطقه حاشیه‌انجام نمی شود. از وزیر راه و شهرسازی خواهشمندیم که با دستور و تاکید مشکل این سه محله را برطرف کنند.

خزلی بیان کرد: همچنین بیش از 10 سال است که از آغاز ساخت مسکن مهر 300 واحد شهرستان قصرشیرین می‌گذرد اما متاسفانه تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است لذا صاحبان این منازل که همگی از اقشار طبقه پایین جامعه و فاقد مسکن هستند از مسئولان درخواست دارند که با اعتباری جدید پروژه مسکن مهر قصرشیرین را به بهره‌برداری کامل برسانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.