به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عزیزی عصر دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بیشترین فرصت شغلی ایجاد شده متعلق به شهرستان هرسین با یک هزار و ۲۰۴ مورد بوده است.
وی خاطرنشان کرد: بعد از هرسین، شهرستان های کرمانشاه با ۷۷۱ و گیلانغرب با ۶۵۶ فرصت شغلی در رده های دوم و سوم قرار داشته اند.
عزیزی ادامه داد: سنقروکلیایی، کنگاور، صحنه، قصرشیرین و اسلام آبادغرب دیگر شهرستان هایی هستند که با دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری موفق به ایجاد بیش از ۳۰۰ فرصت شغلی شده اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه یادآور شد: حدود سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به سه هزار و ۱۹۲ طرح پرداخت شده که بیشترین رقم پرداختی متعلق به شهرستان کرمانشاه با ۸۶۱ میلیارد و ۳۴۲ طرح بوده است.
وی ادامه داد: شهرستان های اسلام آبادغرب با ۲۹۴ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال و هرسین با ۲۴۸ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال نیز رده های دوم و سوم در دریافت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری را به خود اختصاص داده اند.
عزیزی در پایان گفت: قرارداد پرداخت حدود سه هزار و ۴۸۳ میلیارد ریال برای پرداخت به سه هزار و ۳۲۳ طرح در بانک ها منعقد و امیدوارم به زودی پرداخت شود.
 

۷۴۵۸/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.