به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدابراهیم الهی تبار، عصر سه شنبه در آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین که در سرسرای جلسات معاونت سیاسی، امنیتی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سرمایه گذاری در حوزه اجتماعی و بخش هنر در نهایت سودش به همه حوزه ها خواهد رسید.

وی ادامه داد: هرقدر بیشتر در این حوزه ها سرمایه گذاری کنیم حاصل آن بعدها در حوزه های اجتماعی و امنیتی نمودار و از مزایای بیشماری بهره مند خواهیم شد.

الهی تبار زبان هنر را از زیباترین زبان ها دانست و افزود: با یک هنر متعالی می توانیم جامعه ای را تحت تاثیر قرار دهیم به گونه ای که این هنر تبدیل به یک فرهنگ زیبای اجتماعی شود.

معاون استاندار کرمانشاه، تئاتر را از جمله زیباترین گونه های هنری معرفی و با بیان اینکه این هنر باید در جامعه توسعه و تعالی پیدا کند، افزود: کرمانشاه به مانند دیگر هنرها از استعداد خوبی در این زمینه برخوردار است و مجموعه مدیریتی استان آن را حمایت می کند.

وی همچنین با اشاره به درپیش بودن دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین، گفت: این رویداد اگر به خوبی مدیریت شود می تواند اثرات فرهنگی بسیار خوبی از خود به جا بگذارد.

الهی تبار تصریح کرد: به تازگی کرمانشاه میزبان جشنواره پویانمایی بود که در این رویداد ملی شهرهای مختلف استان حداقل ۲ روز روی آنتن صداوسیما قرار داشتند و توجهات زیادی معطوف این دیار شده بود.

در پایان این جلسه از پوستر دومین جشنواره منطقه ای تئاتر خیابانی هرسین که قرار است از ۱۹ تا ۲۲ مرداد در این شهر برگزار شود رونمایی شد.
۷۴۵۸/۸۰۶۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.