رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از فوت 94 نفر در تصادفات برون شهری امسال استان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه کرمانشاه، سرهنگ محمد حیدری با اشاره به کاهش 17 درصدی تعداد فوتی های تصادفات برون شهری امسال استان، گفت: از ابتدای امسال تا پنجم مرداد 94 نفر در جاده های استان جان باختند که این تعداد نسبت به سال گذشته با فوت 109 نفر، حدود 17 درصد کاهش داشته است.

به گفته حیدری 85 درصد فوتی های تصادفات برون شهری امسال را مردان تشکیل می دهند.

حیدری افزود: همچنین از مجموع فوتی ها، 50 درصد بین 18 تا 55 سال، 29 درصد بالای 55 سال و 21 درصد نیز کمتر از 18 سال سن داشته اند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: طی این مدت 1471 نفر نیز در سوانح جاده ای استان زخمی شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل که 1861 نفر بوده، 21 درصد کاهش داشته است.

وی محور کرمانشاه-صحنه را حادثه خیزترین محور استان عنوان کرد و افزود: در مدت زمان یاد شده 9 نفر در این محور جان خود را از دست داده و 36 نفر هم زخمی شده اند.

حیدری خاطرنشان کرد: محور هرسین با هفت کشته و 17 مجروح و محور کرمانشاه - کامیاران با شش کشته و 22 مجروح، جایگاه های دوم و سوم محورهای حادثه خیز استان را به خود اختصاص داده اند.

این مقام انتظامی واژگونی و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، عدم توجه به جلو و انحراف به چپ را اصلی ترین علل سوانح جاده ای عنوان کرد.

وی در پایان گفت: سال گذشته در مجموع 409 نفر در سوانح جاده ای استان کرمانشاه کشته و 4770 نفر نیز زخمی شدند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.