کوروش محمودیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح هم اکنون مراحل پایانی خود را می گذراند و پیش از هفته دولت به بهر برداری می رسد.

وی اظهار داشت: همچنین عملیات اجرایی روکش آسفالت جاده گیلانغرب به اسلام آباد در محور داربادام از توابع بخش گواور به طول چهار کیلومتر نیز پایان یافته است.

فرماندار گیلانغرب گفت: با پیگیری های به عمل آمده توسط استاندار کرمانشاه ۲۵ میلیارد ریال اعتبار به منظور ادامه روند پروژه احداث راه گیلانغرب به سومار در محور زله زرد اختصاص یافته تا عملیات این پروژه بدون وقفه در سال جاری ادامه یابد.

محمودیان، کل اعتبارات این طرح را ۱۶۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی اعلام کرد و تصریح کرد: تکمیل این طرح علاوه بر کاهش چشمگیر مسافت گیلانغرب به بازارچه سومار موجب رونق اقتصادی منطقه در همه بخش ها خواهد شد.

فرماندار گیلانغرب گفت: روکش آسفالت ۲۰ کیلومتر از نقاط آسیب دیده مسیر فعلی گیلانغرب به سومار در محور ویژنانامسال نیز انجام می شود.

وی  از آسفالت راه روستایی چشمه مورینه به طول یک هزار و ۷۰۰ متر تا پیش از هفته دولت نیز خبرداد.

شهرستان گیلانغرب ۵۳۱ کیلومتر راه های ارتباطی دارد که ۳۱۵ کیلومتر آن اصلی و مابقی روستایی است که ۲۵ کیلومتر راه های روستایی هنوز شوسه است.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

۳۰۱۲/۸۰۶۶/۷۳۹۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.