به گزارش ایرنا، هوشنگ یوسفی روز پنجشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کنگاور که با اولویت ساماندهی تالارهای پذیرایی سطح شهر در سرسرای فرمانداری این شهرستان، برگزار شد، اظهار داشت: نباید بصورت ناخواسته شرایطی فراهم شود که منکرات در شهر کنگاور که«تدین و تمدن» بر تارک آن نقش بسته، ترویج یابد.
او با اشاره به وجود برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در تالارهای عروسی کنگاور، گفت: در زمان برگزاری مراسم جشن و عروسی باید مسئولان تالارها مسائل شرعی و اخلاقی را رعایت کرده و تذکرات لازم را به صاحبان مجالس ابلاغ و تعهدات لازم را از والدین عروس و داماد بگیرند.
معاون سیاسی فرمانداری کنگاور با بیان اینکه یکی دیگر از مشکلات تالارهای عروسی این شهر پخش سرسام‌آور موسیقی و آهنگ‌های گوش خراش است، تاکید کرد: ارتقاء امنیت اخلاقی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی که چهره شهر را به مخاطره می‌اندازد از اهداف ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواهد بود.
 یوسفی عنوان کرد: رعایت نکردن وقت مشخص شده برای شروع و اتمام مراسم از دیگر مشکلات تالارها و آیین های عروسی در کنگاور است که باید با مشخص کردن ساعت خاصی برای شروع و پایان مراسم خانواده‌ها را ملزم به رعایت این وقت کرد و در وقت مشخص پایان یافته تا به صورت یک فرهنگ و قانون درآمده و مردم خود را ملزم به رعایت وقت نمایند.
وی در خاتمه تأکید کرد: تالارها باید نکات ایمنی، احترام به حقوق شهروندی، نحوه پذیرایی، تشکیل صنف، رعایت شئونات اسلامی، ممنوعیت استعمال مواد مخدر و مشروبات الکلی، ممنوعیت تیراندازی، آلودگی صوتی ، ساعت کار مشخص را در سالن‌های عروسی رعایت و اجرایی کنند.

کنگاور پنج تالار پذیرایی دارد و با جمعیتی بالغ بر ۸۰ هزار نفر در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

۷۴۴۷/۸۰۶۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.