تیم شاهین کرمانشاه در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، فردا( چهارم مرداد) در دیداری خانگی به مصاف تیم لبنیات ارژن شیراز خواهد رفت.

سید احسان احسانی سرپرست تیم شاهین در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، در خصوص این دیدار اظهارکرد: بازیکنان تیم شاهین برای خروج از فضای شکست های خانگی که در دیدارهای گذشته داشته اند، به مصاف تیم لبنیات ارژن شیراز خواهند رفت.

وی بابیان اینکه تیم ما مصمم به کسب سه امتیاز این بازی است،  گفت: هرچند تیم ارژن لبنیات شیراز از جمله تیم های قدیمی در فوتسال است، اما درحال حاضر یک پله بالاتر از تیم شاهین در رده سیزدهم جدول لیگ قرار دارد.

سرپرست تیم شاهین کرمانشاه تصریح کرد: دیدار فردا(جمعه) جدال تیم های قعر نشین جدول است که هرکدام تلاش می کنند سه امتیاز بازی را کسب کرده و کمی از پایین جدول فاصله بگیرند.

وی افزود: این دیدار برای هر دو تیم دیداری سنگین خواهد بود، اما باتوجه به تمرینات منسجمی و خوبی که بازیکنان شاهین در هفته جاری داشته اند و آنالیزی که از تیم حریف داشته ایم، امیدواریم بتوانیم پیروز میدان باشیم.

احسانی در پایان از هواداران تیم شاهین خواست تا با حضور پرشور خود در این دیدار به تشویق تیمشان بپردازند و به کسب اولین پیروزی این تیم در لیگ برتر کمک کنند.

دیدار بین دو تیم شاهین و لبنیات ارژن شیراز ساعت 18 فردا(چهارم مرداد) در سالن ورزشی قمر بنی هاشم(ع) کرمانشاه برگزار خواهد شد.



انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.