تیم شاهین کرمانشاه در هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشور، عصر فردا(25تیر) میزبان تیم سوهان محمدسیما قم خواهد بود.

محسن خبیری سرمربی تیم شاهین در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، درخصوص آمادگی تیمش برای این دیدار گفت: هرچند بازیکنان تیم شاهین پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به واسطه نداشتن مربی از تمرینات عقب افتاده و تمرینات خوب و باکیفتی نداشتند، اما در دو هفته گذشته با برنامه ریزی تمرینات مطلوبی را پشت سرگذشتیم.

وی تاکید کرد: در تمرینات بیشتر تمرکز خود را روی تقویت روحیه، ارتقاء سطح فنی و آمادگی جسمانی بازیکنان قرارداده و تلاش کرده ام تا تجربیات چندین ساله ام را در لیگ برتر به تیم انتقال دهم.

سرمربی تیم شاهین افزود: خوشبختانه تیم شاهین، بازیکنانی باانگیزه و پرتلاش دارد و روند پیشرفت آنها قابل تحسین است.

وی یادآورشد: البته در بازی فردا(سه شنبه)، شاهین در برابر تیمی قرار خواهد گرفت که در سالهای گذشته همواره جزو یکی از پنج تیم برتر لیگ برتر فوتسال ایران بوده و بازی هفته قبل خود را نیز با نتیجه 5 بر صفر با پیروزی پشت سرگذاشته، لذا برای این دیدار هم بسیار باانگیزه به میدان خواهد آمد.

خبیری ادامه داد: همچنین این تیم امسال اکثر بازیکنان بومی خود را از تیم های لیگ برتر مختلف ایران جذب کرده و پیش فصلی بسیار خوب داشته تا با روحیه تر از همیشه در مسابقات لیگ برتر فوتسال حاضر شود.

وی در ادامه بابیان اینکه تیم شاهین درحال طی کردن روند رو به رشدی است، عنوان کرد: حدود شش یا هفت هفته ای تا قبل از تعطیلات بازی های لیگ برتر به واسطه مسابقات باشگاه های آسیا باقی مانده، هرچند که در این مدت هفته های سختی پیش رو داریم، اما تمام سعی خود را خواهیم کرد تا در مدت 45 روزی که تعطیل هستیم، تیمی متحول و واقعی را به هواداران شاهین تحویل دهیم.

دیدار بین دو تیم شاهین کرمانشاه و سوهان محمدسیما قم، ساعت 18 عصر فردا(25 تیر) در سالن قمربنی هاشم(ع) کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.