رئیس هیات شنای کرمانشاه از افزایش 50 درصدی مراجعین استخرهای استان با شروع فصل تابستان خبر داد.
پیمان جاویدان در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به شروع فصل گرما و افزایش مراجعه به استخرها گفت: هرچند که شنا رشته ای فصلی نیست، اما بیشتر مردم در فصل تابستان به این رشته گرایش پیدا می کنند، لذا در این فصل شاهد رشد 50 درصدی تعداد مراجعین به استخرهای استان هستیم.

وی با اشاره به وجود 28 استخر فعال در سطح استان اظهار کرد: از این تعداد 12 استخر در شهر کرمانشاه به شهروندان ارائه خدمات می دهند.

رئیس هیات شنای استان با ابراز رضایت از وضعیت کیفی استخرهای استان عنوان کرد: باتوجه به نظارت های دقیقی که توسط نهادهای ذیربط در استخرهای استان انجام می گیرد، وضعیت مطلوبی را در این اماکن ورزشی داریم.

وی بابیان اینکه تمامی استخرهای کرمانشاه درجه بندی شده اند، اعلام کرد: بصورت کلی در کشور استخرها را به چهار درجه ممتاز، درجه یک، درجه دو و درجه سه رتبه بندی می شوند که خوشبختانه تمامی استخرهای کرمانشاه ممتاز و یا درجه یک هستند.

این مسئول درخصوص تعرفه های آموزش و تایم‌های آزاد شنا در استخرهای کرمانشاه، گفت: درحال حاضر آموزش شنا در استخرهای استان بین 150 تا 200 هزار تومان است که شامل 12 جلسه یک و نیم ساعته است.

جاویدان خاطرنشان کرد: در این بین تعرفه آموزش استخر شهید "اشرفی اصفهانی" که خانه شنای استان محسوب می شود حدود 100 هزار تومان است که آنهم به دلیل برنامه استعدادیابی است که در این استخر داریم.

وی اضافه کرد: همچنین تعرفه تایم های آزاد در خانه شنای استان 18 هزار تومان برای دوساعت و در سایر استخرهای استان  25 تا 35 هزار تومان است.

رئیس هیات شنای استان اعلام کرد: البته این تعرفه  تنها تا پایان تیرماه خواهد بود و احتمالا از اوائل شهریور تعرفه جدید استخرهای استان اعمال خواهد شد


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.