نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه گفت: تابستان امسال برخلاف سالهای گذشته هتل های کرمانشاه فصلی پررونقی را در پیش خواهند داشت.

سیروس گل عنبر درگفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، بااشاره به آغاز فصل تابستان و شروع مسافرت های تابستانی، اظهارکرد: 28 هتل، هتل آپارتمان و میهمانپذیر کرمانشاه با ظرفیت 3200 تخت آماده پذیرایی از مسافرین تابستانی هستند.

وی گفت: به واسطه شرایط مناسب آب و هوایی فصل تابستان، بسیاری از خانواده هایی که دراین فصل به مسافرت می‌روند ترجیح می‌دهند برای استراحت در پارک ها چادر برپا کنند، لذا حجم ورودی به هتل ها کاهش پیدا می‌کند.

نایب رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه بابیان اینکه معمولا در فصل تابستان ظرفیت هتل های استان بین 30 تا 40 درصد پُر می شود، اعلام کرد: در تابستان امسال برخلاف سالهای گذشته به دلیل در پیش بودن چندین رویداد مهم گردشگری از جمله جشنواره ملی پویانمایی پیش بینی می کنیم فصلی پررونق در انتظار هتل های کرمانشاه باشد و ظرفیت آنها بیش از 50 درصد پُر شود.

وی افزود: ابتدای سال هم به واسطه برگزاری چند رویداد گردشگری شاهد وضعیت خوبی در هتل های استان بودیم و این رونق در هتل های کرمانشاه درحالی رخ داد که ظهور و گسترش اقامتگاه های بوم گردی و خانه مسافرها را نیز در این مدت داشته‌ایم.

گل عنبر اعلام کرد: تابستان امسال تعرفه هتل و میهمانپذیرها افزایش نخواهد داشت و هرکدام از این مراکز اقامتی به تناسب فعالیت خود برای .مسافرین تخفیفی هم اعمال می‌کنند


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.