نایب قهرمان مسابقات جهانی کاراته پاریس گفت: شانسم برای کسب سهمیه المیپک در وزن قبلی یعنی 67 کیلوگرم بیشتراست، لذا در نظر دارم تا به همان وزن برگردم و روی تاتامی بروم.

سعید احمدی در گفت و گو باخبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، اظهارکرد: سال گذشته به  دلیل آسیب دیدگی و شکستگی از ناحیه دنده، شش ماهی از میادین دور بودم و چندین مسابقه را از دست دادم و پس از بهبودی تصمیم گرفتم تا در یک وزن بالاتر در مسابقات حضور پیدا کنم.

وی تصریح کرد: لیگ کاراته وان اتریش و ترکیه اولین مسابقاتی بود که در وزن جدید یعنی 75 کیلوگرم  روی تاتامی رفتم، اما متاسفانه موفق به کسب مدال نشدم.

این کاراته کای کرمانشاهی اضافه کرد: اخیرا هم در مسابقات سری " آ " کاراته وان مونترال در کانادا شرکت کردم و از دور مسابقات کنار رفتم، لذا تصمیم گرفته ام تا به همان وزن سابق یعنی 67 کیلوگرم بازگردم، چرا که در این وزن شانس بیشتری برای کسب سهمیه المپیک دارم.

وی در پاسخ به این انتقادات که از زمان اقامت در آمریکا دچار اُفت شده، عنوان کرد: اُفتی که در سه مسابقه لیگ جهانی قبلی داشتم به خاطر آسیب دیدگی بود نه اقامت در آمریکا. البته من فقط در آمریکا نیستم، بلکه براساس دعوت هایی که برای برگزاری سمینار و کلاس های آموزشی از من می‌شود، به مناطق مختلف دنیا سفر می‌کنم.

نایب قهرمان مسابقات جهانی کاراته عنوان کرد: در خارج از کشور شرایط خوبی برای انجام تمریناتم وجود دارد و قصد دارم همچنان در اردوهای بین المللی تمریناتم را با وزن جدید ادامه دهم تا به آمادگی لازم برسم.

وی درپاسخ به اینکه آیا قصد بازگشت به ایران را دارد یا نه، گفت: تمام زندگی من در ایران است و همین یک ماه پیش هم در ایران بودم، اما همچنان تا زمان رقابت های المپیک تردد می‌کنم.

دارنده نشان طلای مسابقات اوپن آمریکا تاکید کرد: تمام تلاشم را می کنم تا به سطح آمادگی بالایی برای کسب سهمیه المپیک 2020 برسم، اینکه کجا باشم چندان مهم نیست، تنها می خواهم همانند گذشته برای کشورم افتخار کسب کنم.

وی بابیان اینکه می خواهم هر چه زودتر به دوران اوج برسم، عنوان کرد: اولین تورنمنت بین المللی که در پیش دارم، مسابقات لیگ جهانی ژاپن است که شهریور در شهر توکیو برگزار می شود، لذا تمام توانم را می گذارم تا در این مسابقات سهمیه المپیک را کسب کنم.



Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.