به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار ناصر باباخانی روز پنجشنبه در آئین گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد حامع جوانرود برگزارشد، افزود: بزرگترین پیام فتح خرمشهر شکست دشمن و پایداری ایران اسلامی و ایمان راسخ به خدا بود.
وی به لشکر کشی‌های آمریکا اشاره کرد و اظهارداشت: آمریکا هر روز لشکر کشی‌هایی دارد و امروز نیز برای ترساندن رزمندگان و انقلابیون لشکرکشی می‌کند اما رزمندگان و انقلابیون ما نشان داده اند که هیچ واهمه‌ای از لشکر کشی دشمنان ندارند.
فرمانده تیپ انصارالرسول جوانرود خاطرنشان کرد: دشمنان از رزمندگان اسلام می ترسند اگر آنان نمی‌ترسیدند یک لحظه از حمله به ایران اسلامی درنگ نمی‌کردند.
سردارباباخانی با تاکید بر هوشیاری و اتحاد و انسجام مردم در برابر دشمنی‌های آمریکا یادآورشد: تا زمانی ملت بزرگ ایران در مسیر ولایت ورهبری با اتحاد و انسجام حرکت کند آسیبی نخواهددید.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر به اهمیت عملیات بیت المقدس اشاره کرد و گفت: فتح خرمشهر بزرگترین دستاورد برای ایران اسلامی بود.
سرهنگ ابوذر انوری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که خرمشهرها در راه است، افزود: امروز مسائل اقتصادی و اجتماعی و… فتح خرمشهر است که برای فتح آن باید همت گماریم.
وی اظهارداشت: به حمد خداوند و در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری و اتحاد و همبستگی ملت بزرگ ایران از محاصر اقتصادی دشمن هم عبور خواهیم کرد.
سرهنگ انوری یادآورشد: همه ما باید باوحدت وبردادری، وروحیه انقلابی وجهادی با تبعیت از ولایت و رهبری در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.
8066/‏7453
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.