فریبرز کرمی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 570 تن لکه گیری با آسفالت گرم و بیش از 51 هزار تن با آسفالت سرد در سطح محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان کرمانشاه انجام شده است.
به گفته وی، همچنین در این مدت 985 کیلومتر از حریم محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان تیغه زنی شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه از انجام بیش از 176 هزار و 600 کیلومتر ریزش برداری، رفع انسداد و پاکسازی سطح جاده‌ها و شانه سازی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان نیز به میزان 51 هزار و 56 کیلومتر خبر داد.
کرمی با بیان اینکه در این مدت 308 عدد تنقیه، تعمیر و مرمت پل‌های آسیب دیده ناشی از سیل انجام شده به خط کشی محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به میزان 257 کیلومتر اشاره کرد.
وی نصب نیوجرسی و گاردریل در یک هزار و 908 کیلومتر از محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان، روکش آسفالت به میزان چهار کیلومتر و اصلاح شیب شیروانی به میزان 13 کیلومتر را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.
وی گفت: از ابتدای سال جاری 6 مورد رفع و اصلاح نواقص نقاط حادثه خیز و هشت دستگاه تعریض پل در این نقاط عملیاتی شده و همچنین پنج هزار کیلومتر باند، برف روبی و نمک پاشی و بازگشایی 329 کیلومتر راه روستایی انجام شده است.
استان کرمانشاه بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.