به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز سه شنبه به نقل از سرهنگ «حسین براری» اظهار داشت: ماموران پاسگاه چالابه حین گشتزنی به یک دستگاه خودروی نیسان که حامل مقدار زیادی بار بود مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، سه تن و 500 کیلوگرم زغال قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 40 میلیون ریال می رسید، کشف شد.
سرهنگ براری در پایان با اشاره به توقیف وانت نیسان، از دستگیری راننده آن و معرفی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

**سارقان مسلح در دام پلیس کرمانشاه
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در ادامه از دستگیری باند سارقان مسلح و کشف یک قبضه کلت کمری و 12 عدد فشنگ خبر داد و گفت: ماموران کلانتری 17 بعثت حین گشتزنی به راننده یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شده و زمانی که قصد نزدیک شدن به وی را داشتند این فرد اقدام به فرار کرد.
وی ادامه داد: پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران کلانتری موفق به دستگیری وی شدند اما در همین حین یک دستگاه خودروی سمند با 3 نفر سرنشین جهت فراری دادن فرد دستگیر شده به ماموران حمله ور و یکی از ان ها با کلت کمری به سوی پلیس تیراندازی کرد.
سرهنگ براری ادامه داد: در ادامه این درگیری ماموران کلانتری با قاطعیت توانستند عامل تیراندازی و 2 نفر دیگر را دستگیر کنند اما یکی از آن ها با خودروی سمند موفق به فرار شد.
رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: در بازرسی از فرد تیرانداز یک قبضه کلت کمری به همراه 12 عدد فشنگ جنگی کشف و خودروی پژو 405 نیز توقیف که در استعلام صورت گرفته مشخص شد این خوردو در شهر تهران به سرقت رفته است.
وی با اشاره به تلاش برای دستگیری آخرین عضو این باند، گفت: نحقیقات تکمیلی پلیس همچنان ادامه دارد.
سرهنگ براری در پایان و با تاکید بر اینکه پلیس از تمام توان خود به منظور مقابله با باندهای سرقت استفاده می کند، گفت: تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت پایدار و رضایتمندی مردم به کار می گیریم.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.