به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود شریفی عصر سه شنبه در کارگروه بازآفرینی استان کرمانشاه که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: این پروژه ها قرار است در چندین محله و شهرک مستقر در مناطق حاشیه ای اجرایی شود.
وی ادامه داد: یکی از این نقاط محله شاطرآباد است که تکمیل مدرسه آن، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب، احداث کانال دفع آب های سطحی، تکمیل ساختمان کلانتری و احداث سرای محله در دست اقدام است.
شریفی با اشاره به برنامه های در دست اجرا برای محله کولی آباد نیز گفت: این برنامه ها شامل تکمیل ساماندهی معابر پله ای و بهسازی و آسفالت معابر، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و اصلاح و بهینه سازی شبکه برق و ایجاد روشنایی می شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: احداث پارک، کانال دفع آب های سطحی، مجموعه ورزشی و احداث مرکز آموزش اشتغال و کارآفرینی هم برنامه هایی است که برای شهرک جعفرآباد در دست اقدام قرار دارد.
وی با بیان اینکه تکمیل اصلاح و بهینه سازی و ایجاد روشنایی در محلات شاطرآباد و کولی آباد از دیگر برنامه های مشترک میان محلات حاشیه ای است، یادآوری کرد: همچنین در محلات جفرآباد، کولی آباد و شاطرآباد نیز قرار است کار توانمندسازی مهارت آموزی ساکنان آن ها در زمینه های مختلف بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی انجام گیرد.
شریفی گفت: بهسازی معابر در محله فیض آباد و بازار تاریخی را از دیگر پروژه های در دست اجرا در شهر کرمانشاه است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان میزان اعتبار مورد موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور برای اجرای این طرح ها را بالغ بر 180 میلیارد ریال عنوان کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.