به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «منوچهر امان اللهی» روز سه شنبه در دیدار با خانواده شهیدان «بهمن اردلان» و «حمید امیری» و جانباز 65 درصد «همت فتاحی» اظهار داشت: شهدای والامقام و جانبازان عزیز مردان مرد روزگار بوده و هستند که از هستی و همه چیز خود گذشتند تا اقتدار و استقلال کشور حفظ شود.
وی ادامه داد: شهدای گرانقدر ایران اسلامی مقربان و خاصان درگاه الهی بودند که بدون هیچ چشمداشتی در راه اعتلای وطن و حفظ اسلام و انقلاب مردانه به نبرد با دشمنان پرداخته و با نثار جان پاک خود حماسه آفرین شدند.
سردار امان اللهی با بیان اینکه شهدا با خداوند معامله کرده و پیروز واقعی آن ها هستند، گفت: جانبازان نیز شهدای زنده هستند و اجر و پاداشی معادل شهدا خواهند داشت.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، تصریح کرد: ایران اسلامی اگر امروز در اوج قله رفیع افتخار و اقتدار قرار دارد به دلیل رشادت و از خودگذشتگی شهدای گرانقدر و جانبازان است که با فداکاری و ایستادگی در برابر دشمن درس شجاعت را به همه جهانیان آموختند.
وی گفت: در این میان نقش خانواده های معظم شهدا و جانبازان را نیز نباید نادیده گرفت، آن هایی که فرزندانی رشید تربیت کردند و یا مشوق همسرانشان شدند تا در برابر دشمن بایستند نیز، اجر و پاداشی همتراز با شهید و جانباز عزیزشان دارند.
سردار امان اللهی در پایان، خدمت به خانواده شهدا و جانبازان را توفیق و سعادتی بزرگ دانست و گفت: نیروی انتظامی به این کار افتخار کرده و خود را خادم آن ها می داند.
در پایان این دیدارها با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهیدان اردلان و امیری و همچنین از جانباز فتاحی تجلیل شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.