به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار سرپل ذهاب در این مراسم با اشاره به اهمیت آموزش و توجه به شادکامی در زندگی گفت: پس از بحران زلزله سال 96، ورزشکارانی از این شهرستان در سطح مسابقات ملی و بین المللی مدال افتخار کسب کرده اند و این نشان از اراده و سخت کوشی این مردم و شور و نشاط اجتماعی می باشد.
محبت جمالی نیا افزود: با مشارکت مردم و پایان عملیات تعمیری واحدهای آسیب دیده شهری، فضای محیط سکونتگاهی زلزله زدگان در پارک ها و فضاهای عمومی عملا از کانکس خالی شده و زمینه تفریح و تفنن و گذراندن اوقات فراغت برای خانواده ها ایجاد شده که امید است با همکاری مردم دست به دست هم این نشاط اجتماعی تداوم یابد.
وی اظهار کرد: اگر مشارکت فکری و پایداری مردم تداوم داشته باشد یک دگرگونی فرهنگی در جوابدهی به آسیب های اجتماعی که لطمه زیادی به زیرساخت های خانواده ایجاد کرده است، خواهند رسید.
مجری طرح سیتی استیج در سرپل ذهاب نیز در ادامه گفت: در جامعه امروزی با کمبود شادی و نشاط اجتماعی روبرو هستیم و این مساله می تواند یک هشدار و آسیب جدی در استان کرمانشاه باشد.
نبی بستان افزود: دوره های سیتی استیج می تواند باعث ایجاد امید و هیجان مثبت در جامعه، احساس شادکامی و لذت در زندگی شخصی و کاهش دغدغه‌ها و نگرانی های شهروندان شود.
وی اظهار کرد: هدف اصلی از اجرای طرح سیتی استیج ، آموزش رفتار شهروندی و ایجاد تغییرات مثبت درسبک زندگی و افزایش شادی و نشاط اجتماعی و ارتقاء سطح سلامت روان شهروندان است.
این دوره با هماهنگی استانداری، فرمانداری و ادارات شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.
در پایان برنامه های موسیقی، عروسک گردانی و قصه گویی، مسابقه اجرا و پیام سیتی استیج «شاد باشیم و دیگران را شاد کنیم» توسط شرکت کنندگان قرائت شد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066/7399
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.