به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، در رقابت های وزن 60- کیلوگرم علی مسکینی در اولین مبارزه خود 9 بر صفر حریفی از اسپانیا و در دومین مسابقه هم 2 بر صفر نماینده بلاروس را شکست داد.
این کاراته کا کرمانشاهی در سومین مسابقه با حساب 6 بریک از سد ورزشکار کشور شیلی گذشت و در چهارمین مبارزه خود هم چهار بر صفر نماینده ترکیه را شکست داد.
مسکینی سپس در مسابقه پنجم با حریفی از عربستان مسابقه داد و توانست 4 بر 3 پیروز و به یک چهارم نهایی راه یابد اما در این مرحله مقابل کاراته کای دیگری از کشور ترکیه یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد ولی با توجه به راه یابی این حریف به فینال، به جدول شانس مجدد راه یافت.
وی در این گروه ابتدا یکی دیگر از نمایندگان وزن 60- کیلوگرم کشورمان را با حساب 5 بر 2 شکست داد و به دیدار رده بندی رسید تا در این مرحله نیز پس از تساوی صفر - صفر مقابل حریف قزاقستانی در وقت های طلایی پیروز و مدال برنز را کسب کند.

**مدال برنز بر گردن خدابخشی
یکی دیگر از نمایندگان کرمانشاه در لیگ جهانی مهدی خدابخشی کاراته کا وزن 84+ کیلوگرم بود که با هشت پیروزی و یک شکست موفق به کسب عنوان سومی و مدال برنز این رقابت ها شد.
وی در اولین مسابقه با نتیجه 9 بر صفر از سد ورزشکار ترکیه ای گذشت و در دومین مسابقه نیز 6 بر صفر مقابل نماینده اسپانیا پیروز شد تا به دور سوم صعود کرده و در این مرحله هم چهار بر یک از سد ورزشکار مصری گذشت.
چهارمین مسابقه خدابخشی برابر نماینده سوئیس بود که توانست هشت بر صفر پیروز شود، وی در مسابقه پنجم خود هم 3 بر 2 مقابل حریفی از کوزوو صاحب برتری شد و در مسابقه ششم نیز 9 بر یک حریف مقدونیه ای را از پیش رو برداشت.
نماینده کرمانشاهی وزن 84+ کیلوگرم ایران در مرحله یک چهارم نهایی 2 بر یک از سد حریفی از چین تاپیه گذشت و توانست به نیمه نهایی راه یابد اما در این مرحخله 2 بر صفر نتیجه را به حریف ترکیه ای واگذار و به دیدار رده بندی راه یافت.
خدابخشی در مرحله رده بندی توانست مقابل نماینده قزاقستان صاحب برتری 4 بر یک شده و مدال برنز را تصاحب کند.

** تلاش هامون برای کسب مدال
هامون درفشی پور یکی دیگر از کاراته کاهای کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی هم با 4 پیروزی و یک شکست به جدول شانس مجدد برای کسب مدال برنز راه یافته است.
نماینده وزن 67- کیلوگرم کاراته ایران 2 مسابه ابتدایی خود را با نتایج 9 بر صفر و 5 بر صفر به ترتیب مقابل حریفانی از اوکراین و ایتالیا پیروز شد و در سومین مبارزه هم 3 بر صفر نماینده روسیه را از پیش رو برداشت.
وی در مبارزه چهارم 9 بر صفر مقابل نماینده انگلیس پیروز شد ولی در بازی پنجم یک بر صفر نتیجه را به ورزشکار ژاپنی واگذار کرد اما با توجه به راهیابی این کاراته کا به فینال، درفشی پور هم به جدول شانس مجدد رفت تا در آن گروه امشب به مبارزاتش برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

**حذف آقایی از لیگ جهانی
در وزن 68+ کیلوگرم بانوان محدثه آقایی کاراته کا کرمانشاهی با یک پیروزی و یک باخت راه به جایی نبرد و زوتر از حد انتظار از مسابقات خداحافظی کرد.
وی ابتدا 4 بر یک حریفی از آفریقای جنوبی را شکست داد اما در مبارزه دوم 4 بر 3 نتیجه را به نماینده فرانسه واگذار کرد و از گردونه رقابتها کنار رفت.
رقابت های لیگ جهانی کاراته از روز جمعه با حضور بیش از 1800 کاراته کا از 102 کشور جهان در استانبول ترکیه آغاز شده و تا امشب (یکشنبه) ادامه پیدا می کند.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.