به گزارش ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز یکشنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان افزود: ملت ایران باوجود همه مشکلات با توکل به خدا و درایت های مقام معظم رهبری همه نقشه های استکبار را نقش بر آب کرده اند.
وی تصریح کرد: آحاد ملت با وحدت ، وفاق و همدلی برای تحقق آرمان های نظام حمهوری اسلامی باید تلاش کنیم.
امام جمعه روانسر اظهار کرد: اساس زندگی انسان ها باید براساس امر به معروف و نهی از منکر باشد و کرامت انسانی در گرو اجرای این فریضه الهی است.
ماموستا غفوری ادامه داد: با توجه به گردشگری بودن شهرستان و حضور مسافرین، این نباید بهانه ای برای روزه خواری در ملا عام باشد و دستگاه های متولی باید با حفظ حرمت ها ورود پیدا کنند.
وی یادآور شد: روزه خواری عمدی عقوبت الهی را در پی دارد و فردی که آشکار روزه خواری می کند خداوند وی را مورد عتاب قرار خواهد داد.
سرپرست فرمانداری روانسر نیز گفت: در این شهرستان اقدام های فرهنگی خوبی صورت گرفته ولی نیاز است نهادهای متولی فعالیت های بیشتری را انجام دهند.
سعدی مصطفی زاده با بیان اینکه یکی از بسترهای توسعه تعالی فرهنگ است، افزود: دشمنان یارای مقابله با جمهوری اسلامی را ندارند و از جبهه جنگ نرم وارد شده اند و نهادهای فرهنگی باید با استمرار فعالیت های فرهنگی با این تهاجم مقابله کنند.
فرهاد علیخانی رییس دادگستری شهرستان روانسر نیز گفت: تذکر لسانی باید همراه با آرامش و رعایت احترام طرف مقابل و با لحنی آرام صورت بگیرد تا نتیجه معکوسی نداشته باشد.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.
7455/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.