پیمان ضیایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این اردو که از صبح امروز (شنبه 28 اردیبهشت) آغاز شده 12 ورزشکار از هفت استان کشور حضور دارند.
وی افزود: سالار محسن زاده از اردبیل، محمدعلی مولایی و شایگان خیرالهی از البرز، میلاد جعفری و رضا اسکندری از زنجان، محمدصدیق حشمتیان و امیرمحمد فتاح پور از کرمانشاه، رامین غیاثوند، محمدرضا جمشیدیان و رسول امینی از مرکزی، رضا انصاری آستانه از تهران و رضا بیگی از چهارمحال و بختیاری نفرات حاضر در اردوی کرمانشاه را تشکیل می دهند.
ضیایی تصریح کرد: اردوی ملی پوشان کانوپولوی ایران تا روز پنجشنبه 9 خرداد و در دریاچه شهربازی کرمانشاه ادامه خواهد داشت.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه یادآور شد: تیم ملی قایقرانی کانوپولوی مردان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می شود، آماده می کند.
وی یادآوری کرد: ملی پوشان کانوپولوی ایران تمرینات آماده سازی خود را در کرمانشاه زیرنظر اشکان صیادی سرمربی تیم دنبال خواهند کرد.
ضیایی در پایان از فراهم بودن امکانات لازم برای میزبانی از اردوی ملی پوشان کانوپولوی ایران خبر داد و گفت: در حدود 2 هفته ای که میزبان ملی پوشان قایقرانی کانوپولو هستیم تلاش می کنیم تا علاوه بر میزبانی شایسته، قابلیت های رشته قایقرانی استان کرمانشاه را نیز به مسئولان فدراسیون نشان دهیم.
تیم ملی کانوپولوی مردان ایران در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا که تابستان سال گذشته برگزار شد، مقام چهارم را کسب کرد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.