سلمان محمدی روز شنبه به ایرنا افزود: دانش‌آموزان ایرانی در گروه‌های سنی 18-8 سال موفق شدند رتبه‌های اول تا پنجم مسابقه نقاشی روز جهانی بهداشت سال 2019 با موضوع «مراقبت بهداشتی اولیه برای پوشش همگانی سلامت» را کسب کرده و بالاترین جایگاه در میان 22 کشور منطقه مدیترانه شرقی را به دست آوردند.
وی به نقل از گزارش دفتر نمایندگی سازمان جهانی بهداشت (WHO) در جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امسال بیش از هفت هزار و 900 اثر نقاشی از مدارس سراسر کشور دریافت گردید که از بین آثار حائز شرایط، بیش از 900 اثر انتخاب و به مرحله نهایی در دفتر مدیترانه شرقی این سازمان در کشور مصر ارسال شد.
وی اظهار داشت: در مرحله نهایی تعداد 13 نقاشی از کشور جمهوری اسلامی ایران در میان برگزیدگان نهایی مسابقه نقاشی امسال قرار گرفت که در بین دانش‌آموزان ایرانی برگزیده در گروه سنی 8 و 9 سال، راستین عظیمی از استان کرمانشاه رتبه اول را به دست آورد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه ادامه داد: در گروه سنی 10 و 11 سال محمد رضا بکایی و پرهام گودرزی 2 دانش‌آموز دیگر کرمانشاهی بودند که به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و چهارم این مسابقات شدند.
اکنون 325 هزار دانش آموز در استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند و نزدیک به 30 هزار فرهنگی در امر آموزش و پرورش این دانش آموزان تلاش می کنند.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.