به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این جلسه با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در شرایط فعلی استان و کشور تاکید کرد: تبدیل پدافند غیرعامل به فرهنگ عمومی جامعه تلاش مثبتی بوده که مجموعه مدیریت استان روی آن تاکید داشته است.
محمدابراهیم الهی تبار با تقدیر از تلاشهای صورت گرفته مجموعه پدافند غیرعامل استان و حضور صاحب نظران در جلسات افزود: امیدوارم تعامل مثبتی که مدیریت سابق در 9 ماه گذشته ایجاد کرد در دوره جدید نیز ادامه پیدا کند اگرچه با شناختی که از مدیرکل جدید وجود دارد انتظار برای طی مسیر موثرتر، فعال تر و پویاتر بیشتر است.
حیدری مدیرکل سابق پدافند غیرعامل استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه اقدام های انجام شده در دوره مسئولیتش با همدلی و وحدت همکاران شکل گرفته، تشکیل جلسات شورای پدافند غیرعامل و فعال کردن کمیته های 12 گانه و شهرستان ها را به عنوان فعالیت های مثبت خود عنوان کرد.
مرتضوی مدیرکل جدید پدافند غیرعامل نیز در اظهاراتی ابراز امیدواری کرد که با همراهی مجموعه استان بتواند در دوره جدید اقدام های مثبت گذشته در پدافند غیرعامل را ادامه داده و برنامه های مورد تاکید مدیریت ارشد استان را در پیش بگیرد.
وی تاکید کرد: در شرایط امروز و تهدیدات کشور می طلبد که با تهمیدات و اقداماتی بازدارنده و پیشگیرانه روند موجود پدافند غیرعامل را تقویت کنیم.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.