فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: دختر جوانی که با تحریک فردی دیگر اقدام به سرقت طلا و سکه‌های منزل پدری خود به ارزش 4 میلیارد ریال در شهرستان اسلام آبادغرب کرده بود با تیزهوشی ماموران پلیس به دام افتاد و هر 2 نفر دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار منوچهر امان اللهی در این باره گفت: پس از وقوع سرقت از یک منزل مسکونی در شهر اسلام آبادغرب، تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: کاراگاهان با بررسی صحنه‌های سرقت، تحقیقات گسترده و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، به این نتیجه رسیدند که سرقت توسط شخصی که مرتبا به این منزل رفت و آمد داشته و از محل اختفای طلا و سکه‌ها نیز مطلع بوده، انجام شده است.

سردار امان‌اللهی افزود: پلیس آگاهی با روش‌های خاص خود و افزایش تحقیق و بازجویی‌ها از اعضای منزل، متوجه تناقض‌گویی در اظهارات یکی از دختران خانواده شده تا اینکه در نهایت وی به جرم خود مبنی بر سرقت طلا و سکه‌های منزل پدرش اقدام کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: این دختر جوان در ادامه بازجویی‌ها عنوان کرد که این کار را به تحریک پسر جوانی انجام داده که در ادامه این شخص نیز دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

وی همچنین از کشف طلا و سکه‌های سرقتی خبر داد و گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به 4 میلیارد ریال می‌رسد.

سردار امان‌اللهی در پایان از خانواده‌ها خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود به عمل آورده و اموال با ارزش خود نظیر طلا و جواهرات‌شان را به جای نگهداری در منزل در اماکن مطمئن نظیر بانک‌ها نگهداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.