به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که مهدی خالوندی مدیر روابط عمومی، مدیرکل میراث فرهنگی را همراهی می کرد، راهکارهای افزایش سطح ارتباطات و تعاملات بین ایرنا و میراث فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
قادری در این دیدار با قدردانی از تلاش رسانه ها و خبرنگاران از نقش ایرنا در انعکاس اخبار و رویدادهای استان قدردانی کرد و گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی رسانه ای منصف و دقیق است.
او با اشاره به سوابق مدیریتی خود در ادارات مختلفی از جمله شبکه های بهداشت و درمان شهرستانها، مدیرکلی بیمه سلامت و بهزیستی و میراث فرهنگی افزود: از سال های گذشته با نحوه فعالیت های ایرنا آشنایی دارم و این رسانه را معتدل می دانم.
وی به رابطه خوب خود و مجموعه هایی که در آن خدمت کرده با ایرنا اشاره کرد و گفت: ایرنا همواره در بُعد اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در صف اول بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه خبرنگاران ایرنا را زحمتکش و پیگیر دانست و گفت: خبرنگاران ایرنا در عین رعایت اعتدال و انصاف، اغماض نمی کنند.
او از تلاش های شبانه روزی همه خبرنگاران و رسانه ها در پوشش رویدادهای نوروز امسال در استان قدردانی کرد و اظهار داشت: با کمک رسانه ها توانستیم ظرفیت ها و پتانسیل های کرمانشاه را در زمینه گردشگری به داخل و خارج از کشور معرفی کنیم.
قادری در این بازدید به سوالات خبرنگاران ایرنا نیز پاسخ داد که در خبرهای آتی مشروح آن منتشر خواهد شد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.