به گزارش ایرنا؛ هوشنگ بازوند روز یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان استان کرمانشاه در سرسرای تدبیر استانداری افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، حوزه فرهنگ و اقتصاد را به عنوان دو چالش جدی کشور مطرح نمودند.
او گفت: رهبر معظم انقلاب به درستی، بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جوانان را به عنوان یک راهکار مناسب برای مقابله با این دو چالش معرفی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب سال 98 را سال رونق تولید نامگذاری کرده‌اند، اظهار داشت: در راستای تحقق این مهم باید زمینه و بستر آشنایی جوانان با حوزه تولید فراهم شود تا آن ها از نزدیک با واحدهای صنعتی و تولیدی و نحوه فعالیت مرزهای تجاری و بازرگانی آشنا شوند.
استاندار کرمانشاه در ادامه یکی از وظایف اصلی دستگاه های مختلف را ایجاد اشتغال برای جوانان دانست و تاکید کرد همه دستگاه ها باید برنامه های خود را در این زمینه ارایه دهند.
بازوند، افزود: فعالیت سازمان های مردم نهاد در زمینه ترمیم آسیب های روحی و روانی ناشی از زلزله بسیار قابل تقدیر است و در زلزله های گذشته کمتر به این بُعد توجه شده است.
او تصریح کرد: مدیریت ارشد استان از سازمان های مردم نهادی که به رونق تولید کمک کنند؛ حمایت می کند و زمینه مشارکت آن ها در طرح های بزرگی مانند طرح گرمسیری را فراهم می کند.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد 510 هزار نفر جوان هستند.
3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.