به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز شنبه به نقل از سرهنگ «حسین براری» اعلام کرد: ماموران پاسگاه بیلوار پس از اطلاع در خصوص اینکه یک دستگاه خودروی پراید حامل مقدار زیادی سیگار قاچاق است، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران پاسگاه با فعال کردن گشت انتظامی خود موفق به شناسایی این خودرو در یکی از روستاهای تابعه شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به توقیف آن شدند.
سرهنگ براری خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو، 165هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به 400 میلیون ریال می رسید، کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی و توقیف خودروی پراید متهم خبر داد.
وی در پایان مبارزه با قاچاق کالا را از مهمترین برنامه های پلیس شهرستان کرمانشاه عنوان کرد.

**کشف 12 فقره سرقت منزل توسط پلیس آگاهی
رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه نیز از کشف 12 فقره سرقت منزل در سطح شهر کرمانشاه و دستگیری یکی از سارقان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت و ارجاء پرونده ها به این پلیس، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
سرهنگ «محمدرضا امیری» اظهار داشت: تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام تحقیق بسیار موفق به ردیابی یکی از سارقان سابقه دار شدند که بوسیله یک دستگاه خودروی پژوپارس اقدام به سرقت لوازم سبک و با ارزش منازل می کرد.
سرهنگ امیری افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیق فراوان موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 12 فقره سرقت از منازل مردم با همدستی 2 فرد دیگر اعتراف کرد.
وی در پایان از تلاش برای دستگیری 2 متهم دیگر خبر داد و گفت: متهم اصلی دستگیر شده نیز برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.