سردار «منوچهر امان اللهی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی حمیل حین کنترل خودروهای عبوری به چهار دستگاه خودروی وانت نیسان که به صورت کاروانی پشت سر یکدیگر در حال حرکت بودند مشکوک شده و آن ها را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها مقدار زیادی کالای قاچاق مانند پنج تن آرد، یک هزار و 250 جفت دستکش، 240 جفت کفش، 240 عدد گرمکن ورزشی، 206 عدد جلیقه، 120 عدد پوشاک مردانه و 120 عدد پوشاک زنانه قاچاق کشف شد.
سردار امان اللهی تصریح کرد: 30 دستگاه آچار لوله کوتاه، 25 دستگاه آچار لوله بزرگ، 6 حلقه لاستیک کامیون و سه دستگاه ترازوی دیجیتال بزرگ از دیگر کشفیات قاچاق صورت گرفته توسط ماموران پاسگاه حمیل بود.
فرمانده انتظامی کرمانشاه یادآور شد: طبق نظر کارشناسان، ارزش مجموع کالاهای قاچاق کشف شده به بیش از پنج میلیارد ریال می رسد.
وی همچنین با اشاره به توقیف هر چهار دستگاه خودروی وانت نیسان، از دستگیری رانندگان آن ها و معرفی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
سردار امان اللهی تصریح کرد: مبارزه با کالای قاچاق از جمله مواردی است که توسط پلیس به جدیت دنبال و قاطعانه با قاچاقچیان نیز برخورد می شود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.