به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم بهزاد محمدی به عنوان مدیرکل جدید امور عشایری استان کرمانشاه به جای حسن احمدی مدیرکل سابق معرفی شد.
حسن احمدی مدیرکل سابق امور عشایری استان کرمانشاه بعد از 35 سال خدمت بازنشسته شد.

**70 میلیارد تومان تسهیلات به عشایر کرمانشاه پرداخت شده است
مدیرکل سابق امور عشایری کرمانشاه در این مراسم گفت: در 2 سالی که این مسئولیت را در اختیار داشتم، 70 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغال روستایی و عشایری و مناطق زلزله زده به عشایر استان پرداخت شده است.
حسن احمدی با بیان اینکه امور عشایری کرمانشاه در تعهد پرداخت تسهیلات ارزان قیمت اشتغال و روستایی 400 درصد بیش از تعهدات خود عمل کرده است، گفت: 40 میلیارد تومان در سال 97 به اشتغال روستایی و عشایری پرداخت شده است.

**عشایر بی پناه ترین و محروم ترین قشر جامعه هستند
در ادامه این مراسم یکی از سران عشایر استان کرمانشاه گفت: عشایر محروم ترین و بی پناه ترین قشر جامعه هستند که کم ترین هزینه را برای نظام و دولت در بر دارند و تمام فعالیت آنها حول محور تولید می چرخد و نیازمند توجه جدی هستند.
عزالدین الماسی در ادامه با اشاره به تخریب مسیرها و راه های ارتباطی عشایر در سیل اخیر از مسئولان خواست توجه جدی تری به وضعیت عشایر استان کرمانشاه داشته باشند.
جمعیت عشایر استان کرمانشاه 14 هزار خانوار است که پنج هزار خانوار آن در فصل زمستان به استان های گرمسیری کوچ می کنند و 9 هزار خانوار نیز درون استانی کوچ خود را انجام می دهند.
عشایر کرمانشاه از 14 ایل و یک طایفه مستقل تشکیل شده که دام های سبک و سنگین آن ها در سال 24 هزار و 500 تن شیر، 10 هزار تن گوشت، یک هزار و 630 تن الیاف دامی و 600 تن روغن حیوانی تولید می کنند.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.