حشمت الله رضایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح نظارتی ماه رمضان بمنظور برخورد با واحدهای صنفی متخلف و بر هم زنندگان ثبات قیمت ها و آرامش بازار صورت می گیرد.
وی اظهار کرد: تدابیر لازم برای جذب اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم این شهرستان در ماه مبارک رمضان انجام شده و هم اکنون توزیع سه و نیم تن شکر در فروشگاه های عامل با قیمت تعادلی آغاز شده است.
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: گشت های مشترک بازرسی ویژه طرح نظارتی ماه رمضان نیز با دقت و بصورت روزانه بر فعالیت واحدهای صنفی و واحدهای عرضه حلیم، آش و شیرینی و زولبیا و بامیه نظارت می کنند.
رضایی، خواستار همکاری مردم با اتاق اصناف و بازرسان این اداره بمنظور اجرای مطلوب و دقیق طرح نظارتی ماه ضیافت الهی شد.
وی یادآور شد: در برخورد با واحدهای صنفی متخلف هیچ گونه اغماض و چشم پوشی لحاظ نمی شود از این رو مردم می توانند واحدهای متخلف را از طریق شماره تلفن 124 معرفی کنند تا پیگیری های لازم برای اثبات تخلف از سوی بازرسان طرح صورت گیرد.
وی اضافه کرد: با همکاری اماکن نیروی انتظامی هماهنگی لازم با صاحبان اغذیه فروشی ها و کبابی های سطح شهر صورت گرفته و این واحدها از اذان صبح تا اذان مغرب حق هیچ گونه فعالیتی را ندارند و تنها چند واحد برای خدمات رسانی به مسافران مجوز فعالیت را در چارچوب رعایت مقررات و همچنین شئونات ماه مبارک را دارند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و بیش از 2 هزار واحد صنفی دارد.

**معاون فرماندار سرپل ذهاب نیز از اجرای طرح تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان خبرداد و گفت: در بازرسی های بعمل آمده از قنادی های سطح شهر یک واحد پلمب و پنج واحد دیگر به پرداخت جریمه 18 میلیون ریالی محکوم شدند.
ایوب عبدالهی افزود: طرح تنظیم بازار با حضور اعضای کمیته تنظیم بازار شهرستان در ماه مبارک رمضان و باهدف جلوگیری از گرانفروشی و کم فروشی واحدهای صنفی بازار شهرستان در دست انجام است.
وی اظهار کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان تداوم دارد.
شهرستان سرپل ذهاب در مجموع 2 هزار و 260 واحد صنفی فعال دارد که در قالب 22 اتحادیه صنفی و یک مجمع امور صنفی مشترک مشغول فعالیتند.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت و 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.
3012/8066/7399
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.