به گزارش ایرنا؛ آیت الله مصطفی علما روز یکشنبه در دیدار با مبلغان اعزامی به مناطق مختلف استان در آستانه ماه مبارک رمضان افزود: ماه مبارک رمضان یک کلاس و دوره کامل است و باید با تمام وجود از این فرصت بی نظیر الهی بهره برده و مفاهیم رفیع اسلام را برای عموم تشریح و تبیین کرد.
وی تاکید کرد: سرمایه اصلی حکومت اسلامی ما جوانان هستند و باید روحیه انقلابی و معنوی را در بین این قشر مهم و آینده ساز که مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هستند، تقویت کرد و با آنان به صورت چهره به چهره و صمیمانه بحث و گفت و گو کرد.
آیت الله علما در ادامه با اشاره به نقش مهم و کارساز معنویت در جامعه خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با معنویت بود که آن قدر محکم در مقابل شرق و غرب ایستادگی می کرد و ایران را به این جایگاه رساند که امروز دشمن از ایران اسلامی بخصوص سپاه پاسداران عصبانی است چون ایران در منطقه صاحب نفوذ و قدرت است و نقشه های دشمن را در منطقه نقش بر آب کرده است.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم افزود: بخشی از گرانی ها در اثر تحریم است و مقدار زیادی از آن نیز در اثر مسائل داخلی و نحوه مدیریت است که باید با برنامه ریزی و مدیریت صحیح و همچنین تشویق و ترغیب مردم به استفاده از تولیدات داخلی و مدیریت صحیح مصرف برطرف کرد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.