به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسین براری» روز شنبه اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان کرمانشاه حین گشتزنی در خیابان نوبهار به سمت میدان مرکزی بودند که متوجه شدند چهار تن از اراذل و اوباش به وسیله یک دستگاه خودروی زانتیا در حالتی غیرعادی، ضمن مسدود کردن بخشی از خیابان، اقدام به توهین و فحاشی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان می کنند.
وی ادامه داد: ماموران گشت یگان امداد با مشاهده این صحنه برای دستگیری اراذل و اوباش به سرعت وارد عمل شدند اما هر چهار نفر آن ها با مشاهده پلیس سوار بر خودرو شده و اقدام به فرار کردند.
سرهنگ براری تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران با رشادت و از خودگذشتگی توانستند ضمن توقیف خودروی زانتیا، همگی آن ها را دستگیر و یک قبضه شمشیر نیز کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به انتقال متهمان به مقر پلیس از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی هر چهار اراذل و اوباش به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.
وی در پایان تاکید کرد: پلیس با اقتدار کامل با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد کرده و اجازه نمی دهد که عده ای هنجار شکن امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند.

**ماموران قلابی در کنگاور به دام پلیس افتادند
فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از دستگیری 2 مامور قلابی و کشف سلاح سرد و گرم و مقداری مواد مخدر از آن ها خبر داد.
سرهنگ «عزیز الهیاری» اظهار داشت: پس از اطلاع کاراگاهان پلیس آگاهی و ایستگاه شهید زنگنه کنگاور در خصوص تردد 2 نفر در سطح شهر با یک دستگاه خودروی پراید که خود را مامور پلیس معرفی کرده اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی ادامه داد: پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تردد ناموران قلابی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آن ها را دستگیر کردند.
سرهنگ الهیاری خاطرنشان کرد: ماموران پس از بازرسی خودرو یک تیغه شمشیر، یک قبضه سلاح، به همراه خشاب مربوطه و 10 فشنگ جنگی و یک رشته دستبند فلزی با جلد چرمی را کشف کردند.
فرمانده انتظامی کنگاور گفت: ماموران همچنین در بازرسی بدنی موفق به کشف یک جلد شناسنامه متعلق به شخصی دیگر به همراه مبلغ 11 میلیون و 925 هزار ریال چک پول و مقداری مواد مخدر سنتی و صنعتی شدند.
وی خاطرنشان کرد: تحقیق پلیس در خصوص جرائم احتمالی از سوی متهمان دستگیر شده همچنان ادامه دارد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.