محمد منصوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود 2 سال پیش که ایران درخواست میزبانی رقابت های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه را ارائه کرده بود، تهران را به عنوان شهر میزبان به مسئولان کنفدراسیون آسیا پیشنهاد داده بود.
وی افزود: با معرفی تهران به عنوان شهر پیشنهادی ایران برای برگزاری مسابقات و هتل ها و سالن محل برگزاری رقابت ها، کنفدراسیون والیبال آسیا نیز پیشنهاد میزبانی کشورمان را پذیرفته و مشخصات اماکن اقامتی و محل مسابقات را نیز به تیم های شرکت کننده اعلام کرده بود.
منصوری خاطرنشان کرد: چند ماه پیش نیز استان های کرمانشاه، البرز و آذربایجان شرقی به صورت رسمی درخواست میزبانی خود را برای برگزاری رقابت های آسیا- اقیانوسیه به فدراسیون والیبال کشور ارائه کردند.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه تصریح کرد: پس از مطرح شدن این تقاضا از استان های مذکور، به تازگی فدراسیون والیبال ایران با کنفدراسیون آسیا در خصوص اینکه آیا احتمال تغییر شهر محل برگزاری مسابقات وجود دارد یا خیر، مذاکره کرده بود.
وی گفت: پاسخی که مسئولان کنفدراسیون آسیا به فدراسیون والیبال داده بودند حاکی از این بود که این امکان اگر سالن محل برگزاری مسابقات و هتل های اقامتی تیم ها مشخص و به اطلاع سایر تیم ها رسانده نمی شد، وجود داشت اما با توجه به مشخص شدن آن ها تحت هیچ شرایطی امکان تغییر استان میزبان وجود ندارد و رقابت ها باید در تهران برگزار شود.
منصوری یادآوری کرد: رقابت های والیبال قهرمانی آسیا - اقیانوسیه شهریور امسال با حضور 16 کشور ار هر 2 قاره در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار خواهد شد.
رئیس هیات والیبال کرمانشاه همچنین با بیان اینکه کرمانشاه درخواست میزبانی خود برای یک رویداد بین المللی را در فدراسیون نگه داشته است، گفت: کشورمان برای میزبانی رقابت های قهرمانی جوانان جهان در سال 2020 درخواست میزبانی کرده و این امکان وجود دارد که در صورت انتخاب کشورمان به عنوان میزبان، فدراسیون والیبال هم کرمانشاه را به عنوان شهر برگزاری این رقابت ها معرفی کند.
وی تصریح کرد: البته میزبانی چنین رقابت هایی نیاز به حمایت کامل مسئولان و تامین بخشی از هزینه های برگزاری دارد و باید تا آن موقع منتظر ماند و دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد.
منصوری در پایان با اشاره به میزبانی ارومیه و اردبیل برای رقابت های لیگ جهانی والیبال که یک ماه دیگر برگزار می شود، گفت: استانداری آذربایجان غربی 20 میلیارد ریال برای برگزاری این رویداد مهم کمک کرده است.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.