حامد منکرسی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: این مسابقات به مدت 2 روز برگزار می شود و در مراسم اختتامیه به سه تیم برگزیده جوایز ارزنده ای تعلق می گیرد.
وی از همکاری 16 سازمان و نهاد دولتی و غیردولتی برای برگزاری این مسابقات خبر داد و گفت: این رقابتها در حوزه امنیت رایانه است.
منکرسی افزود: ترغیب دانشجویان به پژوهش در موضوعات امنیت سایبری از اهداف برگزاری این مسابقات است و دانشگاه رازی از معدود مراکز برگزارکننده مسابقات فتح پرچم است.
این مسوول از شناسایی افراد مستعد در حوزه امنیت، آموزش و جذب نیروی متخصص و افزایش آمادگی و توانمندی علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات ملی و بین‌المللی به عنوان دیگر اهداف برگزاری این مسابقات یاد کرد.
منکرسی یادآور شد، برنامه جانبی لیگ فتح پرچم در 12 اردیبهشت به صورت تیمی در دانشکده برق و کامپیوتر برگزار می‌شود.
این مسوول اضافه کرد، شرکت در این مسابقات رایگان است که در 2 بخش صنعتی و غیرصنعتی است که شرکت کنندگان در این مسابقات باید چالش‌های پیش رو در امنیت شبکه را در چندین مرحله رفع کنند که در هر روز از مسابقات 15 سوال به تیم ها ارائه می‌شود که با پاسخ به مرحله بعد وارد می شوند.
تهران، اصفهان، کردستان، لرستان، فارس، کرمانشاه و غیره از استان هایی هستند که به این مسابقات تیم اعزام کرده اند که 22 تیم مربوط به کرمانشاه است.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.