به گزارش روز سه شنبه ایرنا، پایگاه خبری پلیس به نقل از سرهنگ «عزیز الهیاری» اعلام کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق احشام ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید زنگنه این شهرستان با انجام رصدهای اطلاعاتی از ورود یک محموله قاچاق احشام توسط یک دستگاه خودرو کامیون باری مطلع شدند.
وی ادامه داد: مامورین پس از کنترل محور تردد این خودرو با اجرای تور ایست و بازرسی آن را متوقف و در بازرسی از خودرو موفق به کشف و ضبط تعداد 100 راس دام قاچاق (گوسفند) شدند.
سرهنگ الهیاری تصریح کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله قاچاق به 2 میلیارد ریال می رسد.
وی با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص، از معرفی یک متهم به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکم لازم خبر داد.

**کشف پوشاک و لوازم آرایشی قاچاق در ثلاث باباجانی
جانشین فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی نیز از کشف 2 محموله قاچاق شامل 287 دست انواع پوشاک و 736 قلم لوازم آرایشی قاچاق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.
سرهنگ «شهرام کسانی» اظهار داشت: محموله نخست در ایستگاه بازرسی شهید علیزاده کشف شد که ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو 206 مشکوک شده و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در جریان بازرسی از این خودرو، 287 دست انواع پوشاک قاچاق که در صندوق عقب خودرو مخفی و فاقد هرگونه مجوزی بود، کشف شد.
سرهنگ کسانی ادامه داد: همچنین ماموران شهر ازگله نیز در جریان بازرسی از یک خودرو 736 قلم لوازم ارایشی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این محموله های قاچاق به 545 میلیون ریال می رسد.
وی در پایان با اشاره به توقیف هر 2 دستگاه خودرو، از دستگیری رانندگان آن ها و معرفی به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.