به گزارش ایرنا، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در دیدار با فرماندار و کارکنان فرمانداری شهرستان کرمانشاه افزود: در سال 98 همچنان اولویت اول استان بحث اشتغال است. خانواده‌ها از بیکاری فرزندان خود رنج می برند و توقع دارند دولت شرایطی فراهم آورد که جوانان آنها مشغول به کار شوند که توقعی کاملا به‌جا است.
وی اظهار داشت: سیر صعودی نرخ بیکاری استان متوقف شده و سیر نزولی آن آغاز شده است. هم‌اکنون نرخ مشارکت اقتصادی استان از میانگین کشوری بالاتر است که بیانگر تمایل مردم برای نقش‌آفرینی بیشتر در اقتصاد استان هستند.
استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ایجاد اشتغال با حمایت از سرمایه‌گذاران سالم و تولید ثروت و توسط مردم و بخش خصوصی میسر می شود. تاکید مقام معظم رهبری بر مسائل اقتصادی و نامگذاری سال 98 به عنوان سال رونق تولید بیانگر اهمیت و اولویت این موضوع است.
وی در ادامه گفت: جایگاه فرمانداری باید به گونه ای احراز شود که بتواند مجموعه شهرداری را به تحرک وادار کند. با قرار گرفتن کرمانشاه در فهرست کلانشهرهای کشور، مردم کرمانشاه هم‌اکنون از مسوولین توقع دارند که خدماتی در حد عنوان کلانشهر به آنها ارائه کنند که توقعی درست است.
بازوند اعلام کرد: به شدت و جدیت پیگیر الحاق بخشهای جاافتاده شهرستان کرمانشاه به فهرست مناطق جنگی هستیم.
وی همچنین تاکید کرد: مدیران کل استان در عزل و نصب مدیران در بخش ها، باید با بخشداران هماهنگ باشند. فرمانداران بر این موضوع با دقت نظارت داشته باشند.
استاندار کرمانشاه گفت: بدنه استانداری نیروهای توانمندی دارد. سیاست من تقویت نیروهای وزارت کشور و استانداری است تا برای آینده مدیریتی استان کادرسازی درستی صورت گیرد.
وی در پایان افزود: از آقای رنجبر فرماندار و مجموعه کارکنان فرمانداری کرمانشاه اطمینان خاطر داریم که توانایی غلبه بر چالشها و مشکلات مرکز استان را دارند که خدمات ایشان جای تقدیر دارد.
شهرستان کرمانشاه 53 درصد از جمعیت 2 میلیون نفری استان را در خود جا داده است.
8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.