به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) و تجلیل از مجاهدت شبانه روزی آن ها ، افزود: اخلاق مداری، ولایت پذیری، داشتن اخلاص و تفکر انقلابی و در مسیر خدا حرکت کردن از مهم ترین ویژگی های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.
وی اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره با روحیه اخلاق مداری دنبال اصلاح جامعه هستند و برخلاف سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی کشورهای منطقه که به دنبال نابودی افراد هستند.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: همچنین سربازان گمنام امام زمان (عج ) با داشتن ویژگی قانون مداری تنها قانون را مرجع می دانند و نگاه می کنند.
حجت الاسلام ملکی ادامه داد: نیروهای اطلاعاتی در کشورهای دیگر به راحتی مرتکب حرام می شوند در حالی که در ایران اسلامی سربازان گمنام امام زمان (عج) به دنبال امنیت سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی هستند و همواره همه امور را رصد می کنند.
وی گفت: امروز ما ابرقدرت جهان هستیم که سربازان ما با رصد تمامی تحرکات دشمنان در دیگر کشورها همواره سرویس های اطلاعاتی دنیا را متحیر کرده اند.
خطیب جمعه قصرشیرین اضافه کرد: همه وظیفه داریم در کنار نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) برای دفاع از امنیت کشور که در دنیا بی نظیر است با اطاعت از ولایت مطلقه فقیه و رهبری معظم انقلاب اسلامی تلاش کنیم.
3012/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.