محمدحسین محبی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همانگونه هم که از قبل پیش بینی می شد تیم کشتی ایران توانست با اقتدار عنوان قهرمانی مسابقات کشتی آسیا را کسب و قدرتش را به سایر تیم ها دیکته کند.
وی ادامه داد: کسب 10 مدال در همه اوزان که بیشتر آن ها نیز طلا بود عملا نشان داد که کشتی ایران یک سر و گردن بالاتر از رقبای آسیایی قرار دارد و هیچ تیمی در قاره کهن جلودار ایران نیست.
وی تصریح کرد: با نمایش خیره کننده کشتی گیران ایران امیدواری ها نسبت به تیم ملی برای مسابقات مهم پیش رو نظیر قهرمانی جهان که حدود 9 ماه دیگر در قزاقستان برگزار می شود و پس از آن مسابقات انتخابی المپیک بسیار افزایش یافت.
رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به عملکرد خوب بهمن تیموری و یدالله محبی کشتی گیران کرمانشاهی حاضر در رقابت های قهرمانی آسیا، افزود: کسب 2 مدال طلا و ارائه کشتی های بی نقص نشان داد هردوی آن ها می توانند مهره های قابل اتکایی برای اوزان 79 و 125 کیلوگرم ایران باشند.
وی گفت: بدون شک تیموری در حال حاضر یکی از بهترین کشتی گیران وزن 79 کیلوگرم ایران است و محبی نیز با افزایش تجربه می تواند انتخاب خوب و قابل اطمینانی برای سنگین وزن ایران در مهمترین مسابقات باشد.
محبی در پایان اظهار داشت: کشتی ایران رفته رفته در حال بازگشت به روزهای اوج خودش است و خوشبختانه در هر وزن چند کشتی گیر آماده داریم که می توانند در رقابت های مهم جهانی، آسیایی و بین المللی برای کشورمان مدال کسب کنند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب هفت مدال طلا و سه برنز عنوان نخست رقابت های قهرمانی آسیا که روزهای سوم و چهارم اردیبهشت به میزبانی چین برگزار شد را کسب کرد کرد.
7458/3033
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.