به گزارش ایرنا، فضل اله رنجبر روز چهارشنبه در نشست ستاد بزرگداشت مقام معلم که در سرسرای اجتماعات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، به تلاش استاندار کرمانشاه و معاونان وی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و سرداران نظامی برای تحقق این منظور خبر داد.
وی از وجود 11 هزار آموزگار و دبیر و بیش از 160 هزار دانش آموز در شهرستان کرمانشاه خبر داد.
رنجبر از 12 تا 18 اردیبهشت به عنوان هفته گرامیداشت مقام معلم یاد کرد و افزود: با همکاری ادارات آیین های خوبی در شهر و روستاها تدارک دیده شده و از آموزگاران تلاشگر تجلیل می شود.
وی ادامه داد: نقش فرهنگیان در تداوم انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و تدام راه امام راحل و شهدا ویژه و برجسته است و فرهنگیان پیشگام تعالی و توسعه کشور هستند.
وی معتقد است، هرچه آموزش و پرورش را در راه اهداف این خانواده بزرگ کمک کنیم به توسعه کشور کمک کرده ایم و اگر فردایی بهتر برای کشور می خواهیم باید در درون مدارس باشیم.
وی با بیان اینکه توجه ویژه به تعلیم و تربیت سرمایه گذاری است، افزود: بعد معنوی تلاش معلمان در عرصه تعلیم و تربیت بسیار ارزشمندتر از ابعاد اقتصادی است و باید اذهان همواره معطوف مقام ارزشمند آنان باشد.
رنجبر از دیدار نمادین با آموزگاران، همایش پیاده روی و دیدار با خانواده شهدای فرهنگی به عنوان برخی دیگر از برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم یاد کرد.
7460/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.