علی محمد زواوند عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس آخرین پیش یابی نقشه های هواشناسی امشب دمای شهرهای کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، جوانرود، حمیل، سنقروکلیایی، کنگاور، گواور، هرسین، صحنه، کرندغرب و کوزران به کمتر از صفر درجه می رسد.
وی ادامه داد: در این میان شهرهای سنقروکلیایی با دمای پنج و کنگاور با دمای چهار درجه زیر صفر سردترین نقاط استان خواهند بود، ضمن اینکه گواور نیز با دمای سه درجه زیر صفر شب نسبتا سردی خواهند داشت.
زوراوند با بیان اینکه دمای امشب شهر کرمانشاه نیز به یک درجه زیر صفر می رسد، گفت: برای فردا شب نیز دمای اکثر نقاط استان تغییر چندانی نخواهد داشت و تقریبا شهرهای یاد شده بازهم دمای زیر صفر را تجربه خواهند کرد.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه در عین حال از افزایش 2 تا سه درجه ای دمای روزانه برای فردا (چهارشنبه) در اغلب نقاط استان خبر داد و گفت: انتظار می رود تا پایان هفته روزی یک تا 2 درجه به دمای هوا افزوده شود.
وی همچنین با اشاره به خروج تدریجی سامانه ناپایداری که از روز گذشته وارد جو استان شده بود؛ گفت: از فردا تا پایان هفته شاهد رگبارهای خفیف و موقت باران در بخش هایی از استان بخصوص نواحی شمالی و شرقی خواهیم بود.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.