به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه در آیین جشن نیمه شعبان که در مسجد امام صادق (ع) دانشکده پزشکی کرمانشاه برگزار شد، مهم ترین هدف پیامبران را هدایت بشر به سوی خداوند متعال برشمرد و افزود: امام زمان (عج) چیزی بیشتر از قرآن و سبک زندگی قرآنی که پیغمبر و ائمه پیش از ایشان به آن عمل کردند، نمی آورد.
وی در ادامه گسترش معنویات به سبک زندگی قرآنی را در جامعه موجب ظهور امام زمان (عج) دانست و اظهار داشت: ایشان زمانی ظهور می کنند که عقول جامعه کامل شده باشد یعنی افراد به این درک و عقل از معنویت رسیده باشند که به رهنمودهای ایشان گوش کرده و عمل کنند.
او ظهور امام زمان (عج) را منوط به عمل، کردار و رفتار به سبک قرآنی افراد دانست و گفت: فقط با دعا خواندن ظهور امام زمان اتفاق نمی افتد بلکه باید با اعمالمان به شیوه سبک زندگی قرآنی زمینه ظهور ایشان را فراهم کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه درخشش امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی را ناشی از کمالات معنوی ایشان به سبک زندگی قرآنی دانست و افزود: این جنبه و قدرت معنوی امام راحل (ره) بود همه را در کشور مجذوب و کشورهای شرق و غرب را در مقابلش خاضع کرد.
آیت الله علما در بخش دیگری از سخنانش توجه به معنویات جامعه را یکی از نکات با اهمیت گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری دانست و بیان داشت: مقام معظم رهبری گسترش معنویات در جامعه بالاخص در میان جوانان را مورد تاکید فراوان قرار داد و خواستار میدان دادن به جوانان در بخش های مختلف نظام شدند و بر سبک زندگی قرآنی آنان نیز تاکید داشتند.
وی قدرت مقام معظم رهبری را که در مقابل جهانیان به ویژه زیاد خواهی های آمریکا ایستاده است، ناشی از قدرت معنوی ایشان دانست و گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی ناشی از وجود اسلام و وجود ولایت فقیه است.
3209/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.