ناصر محمدصالحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خدابخشی یکی از نمایندگان ایران در وزن 84- کیلوگرم بود که با 2 پیروزی و یک شکست از راه یابی به مراحل بالاتر بازماند و نتوانست صاحب مدال شود.
وی افزود: خدابخشی در اولین مسابقه خود 2 بر صفر حریفی از مصر را شکست داد و در دومین دیدار نیز توانست 4 بر صفر کاراته کایی از آمریکا را شکست دهد.
محمدصالحی تصریح کرد: این کاراته کا کرمانشاهی در سومین مسابقه خود به مصاف ورزشکاری از مقدونیه رفت و با قبول شکست 2 بر یک و با توجه به عدم راهیابی این حریف به فینال از مسابقات کنار رفت.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: هامون درفشی پور دیگر ورزشکار کرمانشاهی حاضر در لیگ جهانی بود که روز گذشته با قبول شکست یک بر صفر مقابل حریف ژاپنی از مسابقات حذف شد.
وی در پایان گفت: دیدارهای رده بندی و فینال سومین مرحله لیگ جهانی سال 2019 عصر امروز برگزار می شود که یکی از نمایندگان ایران برای کسب مدال طلا و 3 نفر دیگر برای کسب مدال برنز با حریفان خود رقابت می کنند.
مسابقات لیگ جهانی کاراته که از روز جمعه (30 فروردین) با حضور 661 کاراته کا از 78 کشور در مراکش آغاز شده عصر امروز (اول اردیبهشت) با شناخت نفرات برتر اوزان مختلف پایان می یابد.
7458/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.